www.gryfino.info Strona Główna www.gryfino.info
Forum Portal Mieszkańców Gryfina

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kierowcy łączmy się
Autor Wiadomość
lipka
Szeregowy

Wysłany: Czw Wrz 01, 2005 18:26   Kierowcy łączmy się

Jestem młodym kierowcą i denerwują mnie drzewa na łużyckiej powinni je wyciąć przynajmniej tak, żeby było coś widać np. jak wyjeżdza się z urzędu pracy to nic nie widać z lewej strony. To napewno nie jest problem tylko tego wyjazdu. Ale kogo to obchodzi jak wyjadę bo i tak nic nie widać a samochód bęzie jechał i jak mnie stuknie to ja bedę winna nie dość, że kobieta poweim ten drugi to do tego blondynka w okularach mam nadzieję, że ten post dotrze do władz miast i ktoś się tym zajmię czas najwyższy bo strach tam wjeżdzać. NO NIE :!: :!: :!: :!: :? :

Grzesiek 
Generał

Imię: Dżordż
Wysłany: Czw Wrz 01, 2005 23:03   

Fajno powiedziane heh :) zobaczymy czy ktos to sobie wezmie do serca..

ernest 
Generał

Imię: ernest
Wysłany: Czw Wrz 01, 2005 23:53   

te drzewa rosły tam przez wiele wiele lat i wiciąć je dlatego ze kierowcy nie widzą to chyba paranoja

Kuba 
Podpułkownik

Wysłany: Pią Wrz 02, 2005 08:38   

tam nie drwal potrzebny tylko lustra. poza tym jak cie te drzewa denerwuja to jezdzij druga strona albo wcale

H56 
Generał

Wysłany: Pią Wrz 02, 2005 13:36   

oczywiście ,ze te drzewa przeszkadzają, ale to nie znaczy aby je trzeba było wyciąc tylko dlatego, że Policja nie potrafi eliminować piratów drogowych ktorzy nie stosują sie do znaków ograniczających prędkość. Stojacy pod POM-em radiowóz sprawy nie załatwi. Moim zdaniem sprawę załatwiło by kilka stanowisk dla przenośnego fotoradaru,
tak aby kierowcy nie zorientowali sie w którym miejscu będą przyłapani kiedy przekroczą prędkość.

Grzesiek 
Generał

Wysłany: Pią Wrz 02, 2005 15:02   

w sumie to nie przypominam sobie aby ktos kiedys narzekal na te drzewa :|

Adm